Splošni pogoji poslovanja

1. Splošno

Splošni pogoji v nadaljevanju veljajo za sklepanje kupoprodajnih pogodb na daljavo s fizičnimi osebami preko spletne strani podjetja PC AGENT, RAČUNALNIŠKE STORITVE, D.O.O. Depala Vas 44, Depala vas, 1230 Domžale, matična številka 8810141000, davčna številka SI37851853. Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov, na podlagi priporočili Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno trgovino (v nadaljevanju kot »spletna trgovina«) upravlja PC Agent d.o.o.; ponudnik storitev elektronskega poslovanja (v nadaljevanju kot »Trgovec«).

Obiskovalec ob nakupu potrdi in jamči, da je polnoletna, popolno poslovno sposobna oseba. Trgovec bo osebne podatke, ki jih obiskovalec navede ob nakupu, uporabljal in obdeloval za namene sklepanja in izpolnjevanja pogodb, sklenjenih na daljavo.
Z nakupom izdelka uporabnik postane kupec. S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med Trgovcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.

2. Dostopnost informacij

Trgovec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:
podatki o identiteti Trgovca (firma in sedež družbe, matična in davčna številka, register in številka vpisa v register);
kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s Trgovcem (naslov, naslov elektronske pošte ipd.);
informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno z morebitnimi poprodajnimi storitvami;
informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
informacije o cenah izdelkov;
način, pogoji in stroški dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem rok dostave;
informacije o možnih načinih plačila;
podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;
informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
informacije o možnih načinih vračila izdelkov;
informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi Trgovca za stike z uporabniki.

3. Ponudba izdelkov, rok dobave in prevzem

Vse slike poleg izdelkov so simbolične.

Trgovec bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Rok dobave izdelkov ob dostavi na dom, ki so na zalogi, je do 3 delovne dni od potrditve naročila za dostavne naslove v Sloveniji. Za izdelke, ki trenutno niso na zalogi, predvideni rok dobave Trgovec sporoči uporabniku (kupcu) po elektronski pošti ob potrditvi naročila.
Uporabnik lahko ob oddaji nakupnega naročila določi naslednji način dostave oz. prevzema izdelkov:

OSEBNI PREVZEM: Po dogovoru. Plačilo izdelka ob osebnem prevzemu trenutno NI MOGOČ.
Izdelke lahko prevzamete po prejetem plačilu.

PO POŠTNEM POVZETJU: V tem primeru uporabnik (kupec) plača poštne stroške in stroške provizije za vplačilo odkupnine. V primeru plačila paketa odkupnine s plačilno kartico plača Kupec Pošti Slovenije provizijo za plačilo s plačilnimi karticami po ceniku Pošte Slovenije. Naročeni izdelki bodo dostavljeni s Pošto Slovenije, ki nudi navadno in zanesljivo dostavo. Pismonoša bo paket uporabniku dostavil na izbrani naslov za dostavo. V primeru, da uporabnika na njem ob poskusu vročitve paketa ne bo, bo v nabiralniku pustil obvestilo, s katerim lahko paket skupaj z osebnim dokumentom uporabnik prevzame na Pošti, ki je navedena na obvestilu. Strošek redne dostave je enoten za celo Slovenijo. Izdelki bodo dostavljeni v ustrezni embalaži, ki bo zagotavljala zaupnost narave izdelka. Trgovec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil z nižjimi stroški.

4. Načini plačila

Trgovec uporabniku omogoča naslednji način plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:
Nakazilo preko TRR (e-banka, položnica, SWIFT številka…)
V primeru plačila po predračunu se sklicujte na naslednje podatke:
PC Agent d.o.o., Depala vas 44, 1230 Domžale
Delavska Hranilnica; IBAN: SI56 6100 0002 5366 817
Referenčno številko najdete na predračunu. Vaše naročilo ne bo poslano, dokler sredstva ne bodo v celoti nakazana v našem računu. V polju koda namena lahko izberete GDSV ali OTHR. Naročeni izdelki bodo odpravljeni v najkrajšem možnem času po prejetem plačilu.

5. Cene

Vse cene na strani in v spletni trgovini so navedene v evrih(€) in vsebujejo DDV. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave (glej točki 3. in 9.). Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov v spletni trgovini. Vse navedene cene veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do sprejema novega cenika. Ponudba izdelkov velja dokler so izdelki na zalogi oz. so v ponudbi. Popusti se med seboj ne seštevajo. Cene ne vsebujejo stroškov dostave. Pridržujemo si pravico do napak pri cenah v spletni trgovini, o čemer bomo kupca obvestili v 24 urah od oddaje naročila in mu povrnili morebitne stroške, ki so že nastali iz tega naslova.

6. Postopek nakupa

6.1. Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe
V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:
iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini;
izbor izdelka za nakup;
dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico;
določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici;
pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom, če se ta obračuna;
izbor načina dostave izdelka (glej tudi točki 3.);
izbor načina plačila (glej tudi točko 4.);
pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo, ter
seznanitev, da z oddajo naročila nastane obveznost plačila podjetju, potrditev in oddaja naročila, ter s tem zaključek nakupa (glej tudi točki 6.3. in 6.4.).

6.2. Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila
Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:
vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico;
vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka;
spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine;
odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice ter
Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav;
spreminja izbrani način dostave izdelka;
spreminja izbrani način plačila ter
pregleduje in potrjuje posamezne spremembe naročila.

6.3. Naročilo sprejeto
V spletni trgovini je izdelke mogoče naročiti le z dostavo na naslov na območju Republike Slovenije oziroma osebni prevzem ob predhodnem dogovoru. Naročilo je mogoče oddati le v slovenskem jeziku. Naročilo postane veljavno s trenutkom, ko ga kupec odpošlje.
Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od Trgovca po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto in pisno obvestilo o pogodbenih določilih v obliki, ki zagotavlja njihovo hranjenje in kasnejšo uporabo . Razen možnosti odstopa od pogodbe uporabnik (kupec) po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila.
Če izdelka ni na zalogi, bomo o tem kupca obvestili takoj po oddanem naročilu in mu povrnili morebitne stroške, ki so že nastali iz tega naslova.

6.4. Naročilo potrjeno
Trgovec po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi. Trgovec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira uporabnika (kupca) na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila Trgovec uporabnika (kupca) po elektronski pošti obvesti o predvidenem roku dobave.

6.5. Blago odpremljeno
Trgovec v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi in odpošlje. V elektronskem sporočilu Trgovec obvesti kupca o pravici do odstopa od pogodbe in načinu izvrševanja te pravice ter navede naslov, kamor lahko kupec pošlje svoje ugovore, pripombe, zahtevke in izjave.
Naročeni izdelki bodo odpravljeni po prejetem plačilu, razen v primeru plačila ob povzetju.

7. Kupoprodajna pogodba

Trgovec uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v elektronski obliki. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku Trgovca, uporabniku (kupcu) pa bo poslana na njegov elektronski naslov ob naročilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku. Za presojo določil kupoprodajne pogodbe se uporablja slovensko pravo.

8. Naročilo z obveznostjo plačila

Z oddajo naročila se kupec strinja z vsemi pogoji nakupa in zavezuje k plačilu.

9. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov

Za odstop od pogodbe veljajo določila splošnih pogojev in veljavna zakonska določila. Za odstop od pogodbe se uporablja 43. člen Zakona o varstvu potrošnikov, ki določa: “Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih(14) dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.”
Uporabnik (kupec) ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od dne prevzema naročenih izdelkov Trgovcu na kontaktni elektronski naslov [email protected] sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov Trgovcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni uporabnika (kupca), je strošek vračila izdelkov Trgovcu.
Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu na naslov PC Agent d.o.o., Depala vas 44, 1230 Domžale najkasneje v roku 30-ih dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik (kupec). Vrnitev prejetega blaga v 14-ih dneh po prejetju brez predhodnega pisnega obvestila se prav tako šteje za odstop od nakupa. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni, nepoškodovani in ne polepljeni embalaži skupaj s priloženo dokumentacijo.
Priložena mora biti kopija računa.
Za vrnjene izdelke Trgovec uporabniku (kupcu) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek oziroma koriščeni darilni bon, morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti pa se uporabniku (kupcu) ne vrnejo. Vračilo vplačanega zneska izvrši Trgovec na osebni oz. transakcijski račun uporabnika (kupca). Koriščeni darilni bon Trgovec vrne v obliki dobropisa.

Potrošnik nima pravice od odstopa od pogodbe, v kolikor je blago izdelano po natančnih navodilih potrošnika.

10. Reklamacija

Trgovec zagotavlja reklamacijo izdelkov v skladu z veljavno zakonodajo Republike Slovenije.
Kupec lahko izdelek reklamira, če izdelek nima lastnosti, ki jih je trgovec izrecno zagotavljal, če je trgovec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini ali izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.
Kupec lahko prijavi reklamacijo na e-naslov: [email protected]

Ob prijavi reklamacije, se sestavi reklamacijski zapisnik. Na reklamacijskem zahtevku se popišejo izdelki, ki so predmet reklamacije in zapišejo kupčeve ugotovitve o napakah na izdelkih. Kupec ima pravico, da v reklamacijskem zahtevku navede način rešitve reklamacije ali je to zamenjava blaga, dobropis ali pa vračilo denarja.
Trgovec bo vsako reklamacijo ali pritožbo obravnaval v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov. Kupec sporoči reklamacijo na e-naslov: [email protected] , vrnjenemu blagu pa mora priložiti kopijo originalnega računa.

Stvarne napake so v praksi zelo redke. Če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najkasneje v roku enega meseca od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite, lahko zahtevate, da:

brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku ali
vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako ali
izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom ali
vrnemo celotni plačani znesek.
Izdelek nam dostavite v pregled. Prosimo, da izdelku priložite obrazec z opisom stvarne napake (OBRAZEC MORVA NAREST) tako da bo postopek hitreje stekel. Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo. V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku osmih dni po prejemu izdelka v pregled. V nasprotnem primeru vas v roku osmih dni po prevzemu izdelka pisno obvestimo, da je napaka sporna. V primerih, ko je prijavljena stvarna napaka na izdelku sporna, vam bomo po zaključku postopka izdelek vrnili v enakem stanju, kot je bil prevzet. Če boste želeli uveljaviti garancijo za brezhibno delovanje izdelka, boste to lahko po prevzemu izdelka pri nas nadaljevali na pooblaščenem servisu.

Pri naročilih, katerih vrednost je večja od 500,00 € je dostava za naše kupce brezplačna. Le ta velja samo za področje Slovenije.

V kolikor je znesek naročila manjši od 500€ znaša poštnina 5,00€ oz. po dogovoru.

Izdelke vam pošljemo v kvalitetnih embalažah odpornimi proti poškodbam.

Predvideni čas dobave je naveden pri vsakemu izdelku posebej. V povprečju je le ta od 1 do 3 dni od naročila.
Garancija se uveljavlja samo z garancijskem listom ali originalnim računom.

Kupec lahko blago reklamira tako, da ga prinese osebno v servis PC Agent ali pa ga pošlje na naš naslov. Poštnino pošiljanja v servis krije kupec, vračilo pa prodajalec. Vsi računalniki, ki se prodajajo pod Komisijsko prodajo imajo dvomesečno garancijo na komponente v primeru, da le te niso bile fizično uničene.

Vsi rabljeni izdelki imajo vsaj 30 (trideset) dnevno garancijo (če ni ob artiklu navedeno drugače).
Vse servisne storitve imajo 30 (trideset) dni garancije na opravljeno delo s strani PC Agent d.o.o.
Vsak nov izdelek ima ob pravilni uporabi zagotovljeno zakonsko predpisano dvanajst (12) mesečno garancijo.
Garancijski roki za posamezne izdelke so zapisani v podrobnostih artikla, garancijskem listu ali na računu, ki ga prejmete ob nakupu. Pri prostovoljni garanciji ( servis, komisijska prodaja in prodaja rabljenih računalnikov) dajalec garancije PC Agent d.o.o. določa, da garancija učinkuje le na stranke prodajne pogodbe in ne tudi na tretje osebe, ki bi naknadno pridobile lastninsko pravico. Zakonski rok za popravilo oz. odpravo napake je 45 dni, od dneva, ko je servis PC Agent d.o.o. oz. pooblaščeni servis prejel zahtevo za uveljavljanje garancije. V primeru, če servis PC Agent oziroma pooblaščeni servis v zakonskem roku ne odpravi napake, je dolžan potrošniku brezplačno zamenjati izdelek z enakim novim izdelkom. V primeru, da artikla ni več na zalogi oziroma ni več dobavljiv in ga zato ni možno nadomestiti z enakim, se po medsebojnem dogovoru s stranko artikel zamenja za takega, ki cenovno in kvalitetno ustreza reklamiranemu ali se vrne določeni znesek na bančni račun stranke. V primeru izgube računa, se prepis originalnega računa zaračuna 5 eur (administrativni stroški + poštnina). Pri neupravičenih reklamacijah, ko napaka v servisu ni ugotovljena, si pridružujemo zaračunati porabljen čas za testiranje in odkrivanje napake. Za kompatibilnost in ustrezno združljivost s starejšimi oziroma z ločeno kupljenimi komponentami ne moremo garantirati in te vrste težav se ne smatrajo kot razlog za uveljavljanje garancije. Za fizično uničene komponente garancija ne velja.

Spletna trgovina www.pcagent.si se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov.PC Agent ne bo nikoli prodal ali delil vaših osebnih podatkov s tretjimi osebami ali drugim podjetjem. Vaše podatke uporabljamo le za nemoten potek naročil. Prav tako jih lahko uporabimo za prilagoditev delovanja spletne trgovine, kar bo povečalo učinkovitost ob brskanju in nakupovanju. Več na strani piškotki in zasebnost.

Dobavni roki navedeni pri posameznem artiklu so informativne narave in so odvisni od ažurnosti informacij dobaviteljev. Navedeni so v delovnih dnevih, vedno pa se trudimo naročeno blago odpremiti v najkrajšem času.

11. Varnost

Trgovec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov.
Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.

12. Varstvo otrok in oseb z omejeno ali odvzeto poslovno sposobnostjo

Trgovec v spletni trgovini ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je mlajši od 18 let ali oseba z omejeno ali odvzeto poslovno sposobnostjo, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih zakonitih zastopnikov. Trgovec v spletni trgovini ne ponuja prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.
Trgovec brez izrecnega dovoljenja zakonitih zastopnikov ne bo sprejemal kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo osebe, mlajše od 18 let ali osebe z omejeno ali popolno odvzeto poslovno sposobnostjo, prav tako ne bo izdajal podatkov, sprejetih od teh oseb tretjim osebam, razen njihovim zakonitim zastopnikom.
Vsaka komunikacija, namenjena osebam mlajšim od 18 let ali osebam z omejeno ali odvzeto poslovno sposobnostjo, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala njihove zaupljivosti, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

13. Politika zasebnosti

Del teh Splošnih pogojev poslovanja je tudi Politika zasebnosti.

14. Odgovornost

Čeprav se Trgovec trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

15. Pritožbe, spori in uporaba prava

Trgovec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Trgovec ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav uporabnik (kupec) lahko poveže po elektronski pošti. Uporabnik (kupec) se v primeru težav lahko po pomoč obrne na elektronski naslov : [email protected] Pritožbo lahko uporabnik (kupec) odda na elektronski poštni naslov [email protected] Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Trgovec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh obvestil uporabnika (kupca) o poteku postopka. Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) izključno krajevno pristojno/stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.
Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

16. Spremembe splošnih pogojev poslovanja

Trgovec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine Trgovca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletne trgovine. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.

 

Ta različica Splošnih pogojev poslovanja podjetja PC Agent velja od 12. 2. 2021.